2014年4月13日星期日

http://www.b9robotbuildersclub.com/menu.asp mulberry bags lxto

Han Lihong liten bue av svingen, sa : onkel, nike free run kalt Han Lihong. Han Lihong Selv om alder ikke, men imponerende, ser det er ikke den gjennomsnittlige personen, mannen ikke forsømmelse, vinket og sa : Å, ikke tør, Mr. Han, inne please. Til hovedrommet, ble sub - vert og gjester sitter, etter en tretti år gammel kvinne presenterte te, Han Lihong spurte : hvordan å ringe onkel ? Menns Road : tør, nike store kalt Diwan Tang. Han Lihong sa : Dida Shu, nike store denne herren kom hit for å be Zhai fjellene. Diwan Tang nølte et øyeblikk, og sa : Jeg beklager, Mr. Han, min far gamle, er jeg redd det ikke.

Diwan Tang spyles,nike sko, spent, selv om zhaijia Carpenter Baoding Prefecture klasse husholdninger, men i år, måned, oppjaget retrett, bygge et hus, spesielt i et mulberry bags hus dekket mindre og mindre folk. En stor sølv skutt to hundre barn, for det meste tenåringer aldri møtt, og Zhai familien kunne ikke nekte. Nølte, Diwan Tang spurte : Mr. Han, vet jeg ikke Squibb hjem sikkerhet i hvor? Han Lihong sa : Ran. Diwan Tang tenkte, sa : Chen klassiske hjem bar ? Han Lihong smilte og sa : Ran Chen master of none.

Han Lihong sa : Chen familien ble vasket nike store hjem eieren til Chen familien og Zhaizi over hele disken. Diwan Tang - fargede øyne verre redd, spurte han : Jeg hørte på bakken er ikke alltid veldig fredelig Qingyuan gjøre? Han Lihong sa : det kan fornærme folk. Stille et øyeblikk,sa : Mr. Han, jeg vet ikke når huset Squibb begynne? Han Lihong sa : nike store hjem eieren utålmodig, jo før jo bedre start. Jeg nølte et øyeblikk, Diwan Tang sa : Han, min far gammel, jeg vet ikke nike store Kan gå og se ?

没有评论:

发表评论